Olutjuhlilta reivaamaan

Viime viikonloppu oli huikea! Porissa oli vaikka mitä kivaa happeninkiä ja mä olin tietty menossa mukana 🙂 Pienpanimo-olutjuhlilla oon ollut jo kahtena edellisenä vuotena eikä sitä voinut tänäkään vuonna välistä jättää. Tapahtuma paranee aina vaan ja saa joka vuosi enemmän väkeä liikkeelle. Olutjuhlilla näkee aina paljon tuttuja ja tunnelma on mukavan rento.

Tänä vuonna olutjuhlissa oli erilainen maksusysteemi, jossa ladattiin kortille haluamansa summa ja kortilta sitten ”piipattiin” panimoiden myyntipisteillä aina juoman hinta kortilta pois. Kortin saldo näkyi aina uutta ostosta tehtäessä, joten pysyi hyvin kärryillä kortin saldosta. Oli toimiva uudistus ehdottomasti, juomien osto nopeutui huomattavasti 🙂 Juomien hinnat olivat 3 -4 euroa, joka on mun mielestä kohtuullinen hinta 2,5 dl lasillisesta. Olutvalikoimasta löytyi taas muutama uusi suosikki, joita täytyy ehdottomasti päästä testaamaan uudelleen. Suosittelen tapahtumaa lämpimästi jokaiselle! Tapahtumassa myydään myös siideriä ja viskiä, joten muutkin kuin oluenystävät on otettu huomioon 😉

Pienpanimo olutjuhla

Toi kiva rakko peukalossa on perua pieneltä melontaretkeltä, josta ehkä lisää myöhemmin 😀Ylhäältä alas

Tässä mun päivän tyyliä. Mä niin tykkään tästä H&M:n neulemekosta, jonka kävin viikonloppuna ostamassa. Kokeilin mekkoa jo sitä edellisellä viikolla ja se jäi mieleen kummittelemaan positiivisella tavalla, joten pakko se oli viikon harkinnan jälkeen kotiuttaa 😀 Olen aina ajatellut, ettei mulle sovi tämän pituinen mekko, mutta tää on täydellinen. Mekko sopii hyvin lähes kaikkien mun kenkien kanssa.

Päivän asu

Tunnelmasta toiseen: Olutjuhlilta lähdettiin sitten reivaamaan Kokemäenjoen toiselle puolelle. Immersio järjesti ensimmäiset reivinsä Porin Puuvillassa sijaitsevassa Kulttuuritehdas kehräämössä. Tapahtuma oli tosi kiva ja kaikilla tuntui olevan hyvä meininki. Reivit saa näillä näkymin jatkoa ensi keväänä, jeijj.

Rave

Sitten vielä kuvaa kotimatkalta, on se mu Pori vaan kaunis!

Night view

Jätä kommentti