Hyytävien päivien kuulumiset

Marraskuu on ainakin täällä Porissa ollut tähän asti hyytävä. Kylmä ilma kera hirveän viiman ei todellakaan ole kiva yhdistelmä. Oon listannut alle juttuja, joita mun hyytäviin marraskuisiin päiviin on tähän mennessä kuulunut:

  • kulttuuripolitiikan tentti, joka meni kirjaimellisesti puihin. Kuuluisa ajatus, että ”ei se ainakaan tätä kysy” koitui mun kohtaloksi. Oon yleensä tosi hyvä arvioimaan, että mikä on olennaista mutta en tällä kertaa 😀 Tentti meni nipinnapin läpi, mutta menen varmaan joulukuussa yrittämään josko saisin arvosanaa korotettua.

hautausma-opastus

  • Satakunnan museon järjestämä pyhäinpäivän opastuskierros Porin vanhalla hautausmaalla. Hautausmaalle haudattujen elämäntarinat olivat todella mielenkiintoista kuultavaa siihen asti, kunnes varpaani sanoivat jäätävän kelin kanssa sopimuksen irti puolessa välissä kierrosta 😦 Harmittaa, kun ei tullut varustauduttua kunnon vermeillä ja jouduin lähtemään kotiin kesken kaiken!
  • kansalaisopiston järjestämä Lightroomin peruskurssi, josta on vielä kaksi kokoontumiskertaa jäljellä. Olisin ehkä jättänyt kurssin välistä, jos olisin tiennyt millainen ohjelma on kyseessä, tosi paljon tuttua asiaa. Toisaalta nyt en ainakaan osta sikaa säkissä, kun ajattelin hommata Lightroomin mun kuvankäsittelyä helpottamaan.
  • nukkumista, oon vetänyt hirsiä oikein urakalla parin viime viikon ajan. I-h-a-n-a-a!
  • atooppisen ihon radikaali pahentuminen pakkasen ja viiman tultua kuvioihin, v*tuttaa kuin pientä oravaa! Kirjoitan varmaan oman postauksen tästä iho -piinastani ja siitä millä keinoin olen yrittänyt tilannetta korjata.
  • jouluvalojen ja -koristeiden virittelyä ja kynttilöiden polttamista lähes joka ilta

lakriksitee

  • lakritsiteen juomista, on muuten hyvää!
  • lukemattomia tunteja gradun tutkimussuunnitelman väkertämistä. Sain sen tänään vihdoin valmiiksi ja palautettua, joten gradun tekeminen alkaa käytännössä tästä hetkestä. Apua!

Jätä kommentti